Ajdå!

Nu är alla prov, inlämningar, läxor mm. klart! hur sjönt som helst. för första gången den här terminen känns det som att jag äntligen kan koppla av och göra vad jag vill. :D    men nu när det blivit så bra så går jag ju självklart och blir sjuk, Aj, Aj, inte bra!!!  idag har jag varit hemma från skolan, hoppas, hoppas, hoppas att jag kan gå till skolan imorron. så kan jag ju också åka med elsa och köpa julklappar.

idag har jag gjort allt jag kunnat för att min försylning ska fösvinna; jag har gjort värlsta vitamin-bomben( färskpressad juice), vilat i stora mängder, och bara hoppats på att jag ska bli frisk snart....

Tjilivippen, PerniillaJ!

Kommentarer
Postat av: Josefine

noo, inte vill man vara sjul vid julen! krya på dig :)

2008-12-17 @ 18:06:02
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0