FÄRDIG!!!!

Nu, äntligen är alla julklappar inhandlade. Sista till storebror köpte jag idag, lite sent, men vad gör det liksom !?!
Eller, egentligen har jag några kvar, till Lisa, Mika och Elsa, men dom köper jag i Thailand!!

Är de bara jag som inte riktigt tycker att det känns som jul än, på julen ska det ju vara snö, men det är väll bara att glömma från och med nu :S  Ikväll ska jag och mamma göra brända mandlar, mums, typ det bästa som finns! 

Blev ett lite kort och tråkigt inlägg, så jag får väll slänga in lite bilder! :D



JULBAK MED SUSSIE!                                                           SÖTA VÄN!

STOCKHOLM STAD!                                                            DENNA SÖTNOS PASSADE JAG IDAG!

PUSSELI-PUSS-PUSS, PUSS-PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0