Julen är snart här!!!

Även fast det är typ en månad kvar till julen, så börjar jag få mer och mer julkänsla. idag gick jag upp tidigt för att följa med pappa till jobbet där han skulle hämta lite saker. sen åkte vi vidare till Täby centrum för att titta på ny mobil till mig, hittade en som jag tror att det kommer bli, om inte min gamla är inlämnad till polisen :S  det blev ett par superduper söta vantar också, lite mat och en lunch på McDonalds, :D   

igår satt mamma å pappa å skrev julkort, och jag fick sån julstämning så jag satte mig för att pyssla ihop ett eget litet kort. blev riktigt nöjd faktiskt! och inte nog med det, idag satte jag nejlikor i apelsiner och hängde upp i röda sidenband, så mysigt..   ikväll ska vi bort till några kompisar och äta och ha lite allmänt trevligt, samma sak har vi gjort i flera år sen jag var ganska liten. har blivit som en tradition. det roliga är att vi kallar det typ för sopp-middag för att vi alltid äter samma sak(Gulach-soppa)  varje år. MUMS!!!

lite bilder på mitt julkort och lite mer juliga saker, vår komma sen eftersom att jag har brors dator nu..


PussPussPuss, PerniillaJ!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0