Jullov, hur bra låter inte de liksom !?!

Prima prima, nu är det jullov... Först på morgonen var det lite musik i matsalen, sen "fika", betyg mm. i klassrummet, sen var det JULLOV!!! Det var riktigt efterlängtat kan jag säga. jag har inte riktigt fattat det än, men om några dagar kommer det väll ha gått in i min hjärna. Men gud, om några dagar är de ju julafton, hah, jo då får vi väll hoppas att jag fattat att jag har jullov :D  Fick även en fin julklapp av min söta lilla Mika, puss på dej ;P 

Jag och Lisa bestämmde oss, precis som typ alla andra i klassen, för att åka in till stan. Där gick vi runt i lite olika affärer, åt på Sandys, tittade på julskyltningen på NK mm. Det var jätte mysigt, förutom halvtrist väder och att jag höll på att dö av skavsår från mina skor, inte bra!!! 

Mina stackars fötter fick däremot tid att vila upp sig, medans jag och Lisa tittade på en hyrd film, åt lussebulle och drack julmust :)   Filmen, "This christmas", var däremot inget att rekomendera...

 Lisa vid jul-skyltning.
 Jag vid jul-skyltining.
 Present från Mika; "Liten tallrik", Kopp + underbart te.

Nu ska jag ta och ringa Elsa-Pelsa...

Kuliga, Juliga pussar på alla, PerniillaJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0