Pussar på er alla!

Sitter och lyssnar på helt underbara låtar som får mig glad, UNDERBART!!!  fick mitt simkort till nya mobilen idag, så nu har jag min mobil igen, ge mig era nummer... :D   börjar känna mig lite bättre, men det blir till att vara hemma från skolan imoron också :S   i och för sig bra, så kan jag vila upp mig ordentligt till avslutningen på fredag :D  Glad för att jag nog inte fick nån jätte jobbig och långvarig sjukdom. det får bli julklappshandling med elsa på söndag istället för imorron, :(   lite sent ute, jag vet.. men det e bättre än ingenting..

Pussar på alla underbara människor, PerniillaJ!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, nej det hade jag inte hört förut! Va roligt XD



Du får krya på dig <3

2008-12-17 @ 21:30:15
URL: http://oliviasundin.blogg.se/
Postat av: Alice

JARL! Hade ingen susning om att du hade blogg... :O

Men langar nummer så du kan önska mig god jul :) 0733104266

2008-12-18 @ 14:57:08
URL: http://alst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0