Soon, very soon! =D

idag har jag iprincip suttit och pluggat hela dagen, mest fysik till mitt prov imorron, men också till franska-provet på fredag.. detta fann jag inte så väldigt roande, men på tisdag nästa vecka har jag mitt sista prov, och sen är det snart sluttttt på det hela. ja, eller jullov i alla fall  :D

snart, snart är det jullov och när jag tänket på det känner jag mig som en bubblande liten samarin-tablett i ett glas coka-cola, en alldeles underbar känsla faktiskt!!!

                                 THATS ME!!!!!!

men nu ska jag gå och sova som en örn, så att jag är hyfsat utvilad till provet imorron..   Önska mig lycka till!!!!!


Pusselipuss, PeriillaJ!

Kommentarer
Postat av: lisa

LYCKA TILL MIN ÄLSKLING!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3

2008-12-04 @ 22:33:27
URL: http://lojsanlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0