En dag på stan :D

Dagen till igår sov jag, peg, penny och deras två småsyskon över hos deras gamla barnflicka och hennes pojkvän. de blev en kväll med god pizza, godis, popcorn och väldigt mycket singstar, Härligt!  :D
   
          Peg i gamla stan!                           Sisters.                                God morgon.                 I en lekpark, (inga kommentarer)


efter natten blev det en dag på stan med min pappa-plånboken!  där blev de lite nya tröjor, nästan ett par byxor  :S    och en klippning/slingning av mitt hår  ;D   Efter de blev de middag med mamma å pappa i Kungshallen.sist men inte minst gick vi på bio och såg mamma mia.. åhh den va såå kul och bra. jag har nog alldrig gått ut från en bio-salong när alla går och nynnar på ABBA-låtar med ett brett leende på läpparna.
 

Pussar&Kramar, PerniillaJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0