Lugnt och sjönt. :D

Igår kom jag hem från vårt sommarställe på Öland. vi åkte dig dagen rfter jag kom hem från spanien och sen va vi där i tre dagar.  jag hade tänkt att det skulle bli lite sjönt och roligt att vara där.. kanske ligga lite på staranden, sola och bada liksom.. men ne, nej... de va typ asss dåligt väder på dagarna och bra på kvällarna.  jag menar, hur kul är det att följa med mamma och pappa på auktion i typ 5 timmar.. jag höll helt ärligt på att döööö!!!!  :S:P

men men nu är jag hemma igen och för första gången på den här sommaren, har jag lite tid att bara ta de lugtn och göra vad jag vill..   men på lördag blir det bröllop, eller hur det stavas  :S:D miin "lilla" kusin ska gifta sig. och (haha) jag köpte en klänning i spanien som jag har tänkt att jag ska ha på mig. det roliga är att jag köpte den på en marknad för 150 kronor...   ;P

Här kommer lite bilder från spanien! :

  
 

Fler bilder från Spanien finns på facebook!

Pussar, PerniillaJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0