Och en dag på stranden :D

Idag vaknade som klockan kvart i nio av att tetefonen ringde och jag inte hann svara, såå irriterande!  försökte somna om, men eftersom att det var så ljust i mitt rum gick det inte så bra. Tittade ut och såg att det va heelt underbart väder så jag tänkte gå ut och sola. skulle bara kolla runt lite på datan först. så jag blev sittande där untan att ätit frukost. efter två timmar märkte jag att jag var väldigt hungrig. så jag satte mig i trägården och åt lite frukost  :)

mina underbara vänner ringde och frågade om jag ville förja med too the beach. vad svarar man på det en dag som denna? självklart...

så jag sätter mig på min cyckel, och när jag kommer fram åker vi till starnden, där jag precis har kommit hem ifrån. det här har varit en heelt underbar dag med sol och bad..  :D
  
 

Ikväll ska jag åka till täby och träffa lite trevliga människor...


Pussar, PerniillaJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0