2 dagar kvar!

Åhh, nu är det bara 2 dagar kvar till sommarlovet! det ska verkligen bli grymt häärligt.  för mig blir det en sommar med en massa roliga saker, det här ska jag göra  :D:

* Ca en vecka e´fter sommarlovet börjat åker jag på konfa-läger i två veckor  ;D
* När jag kommit hem går det några dagar sen åker jag med min älskling till Spanien i 8 dagar.
* När jag varit hemma en vecka så blir det min älskade kusins bröllop :D Wiii!
* Sen blir det några veckor hemma med kompisar, sol och bad.
*Och sist åker jag med familjen till vårt underbara sommar-ställe på Öland.

Här kommer en bild på klänningen jag hade tänkt att jag skulle ha på bröloppet;


Ljusrosa, virkad från MQ, Vad tycks?

Nu är frågan bara vad jag ska ha för skor till, någon som har någon förslad?(Högklackat).

Pussar, PerniillaJ!

Kommentarer
Postat av: lisa

fiint :)

2008-06-11 @ 01:20:04
URL: http://lojsanlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0