Grönt hår, igen.. :S

idag har jag varit med de underbara människorna; Peg, Penny och Elsa.. vi har haft det såå roligt, bla. badade vi pool :D  men det är något konstigt med den poolen, varje år man badar i den får man liksom grönt hår. och bara efter ett bad idag blir mitt hår självklart helt grön-grått (JÄTTE KUL).
jag har hört att det ska hjälpa om man tvättar hået med ketchup, låter väll inte heelt frächt, men jag tycker att det är värt ett försök, hah lite kul att testa ändå..    Men nu ska jag på gudstjänst med Johanna D, och det ska verkligen bli SÅÅÅ ROLIGT(nixpix), men men jag antar att jag måste..

jag får väll se om jag hinner göra min lilla ketchupkur idag annars så får jag väll gå grönhårig till skolan imorron, det kan ju bli spännande  :) :S

(Kommer bilder på mitt underbara hår lite senare ikväll) 

Puss, PerniillaJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0