Oj, oj, oj!

Nu har jag duttit här vid datan i en timma, och helt ärligt har jag ingen aning om vad jag har gjort. jag har det riktigt tråkigt nu  :( hade tänkt att jag skulle ducha men har inte gjort det än. jag är ensam hemma, men det suger just nu, JAG VILL HA SÄLLSKAP!!!    mamma och pappa har varit på öland över helgen, och skulle kommit hem för en och en halv timme sen, men min storebror var tvungen att läggas in på sjukhus :S :( ... så nu sitter dom där och väntar ett tag till sen kommer dom väll hem, hoppas jag....    jag undrar hu det är med min älskade bror, han har varit hemma över helgen från lumpen, och skulle åka tillbaka idag men mådde dåligt så han åkte till sjukhuset istället  :S   så nu ska han tillbringa natten på sjukhuset, han har tydligen typ tränat när han var försyld och kanske fått nån inflamation eller nått på hjärtat.....  :O 
Btw, jag har typ 100 sidor kvar i min bok i svenskan som ska vara utläst imorron, så det e ju jätte bra.. men men nu ska jag gå och ta en duch och vänta på mina parents...

Jag Äskar Min Bror!

Pussar på dig, PerniillaJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0