Rabarberpaj, mums.

Idag har jag bakat en rabarberpaj, den ser helt underbar ut. ska snart sätta mig och äta lite och vi får väll hoppas att den smakar lika gott som den ser ut....
Jag verkligen älskar RABARBER, det smakar såå sommrigt och passar verkligen vädret.. det är så grymt skönt ute ja satt liksom ute och åt middag med familjen alldeles nyss i shorts och linne. Nu är det ju verkligenSOMMAR.

image3ic
                       MIN UNDERBARA PAJ.

Snart kommer mina underbara "sommarkompisar" Peg och Penny, som bor i USA och kommer  hit varje sommar. jag har känt dessa underbara flickor son jag var ca 6 år nu, och dom är helt klart bäst.. saknar dem såå mycket och jag tror att dom kommer nu i veckan. men jag vet inte när, det stör mig nått såå grymt, jag tror att de kanske kommer imorron.   det ska i alla fall bli underbart att se dom igen.

Sommriga Pussar, PerniillaJ!


Kommentarer
Postat av: lisa

guud vad roligt, hoppas den smakar gott så att du får bjuda dem också :P

2008-06-01 @ 22:20:32
URL: http://lojsanlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0