Sommarlov! ;P

Halloj, nu är det  äntligen sommarlov, såå underbart  :D hade avslutning idag och sen hade jag tänkt hitta på nått kuligt me några från klassen, men, nej nej...
När vi kommer ut från skolan är det såklart pissväder, ingen visste vad de skulle göra och man fattade ingenting... 
 
tillslut åkte vi till Täby centrum några tjejor, där satte vi oss på donken och åt lite lunch. sen gick vi och träffade några andra som då skulle hem till Nisse, men jag, Lisa, Olivia och Johanna D följde inte med, i och med att vi inte kände denna Nisse.

Så vi åkte hem till Olivia och gjorde ingenting, men när vi sen skulle gå ut och hitta på någonting så börjar det såklart att regna och HAGLA!!!!! :S   Hagel är typ samma sak som snö, så det var liksom snö på våran sommarlovs avslutning, ojojoj, inte bra!! tillslut åkte vi till täby och vi var ganska så beräddapå att vi skulle få komma till Nisse, men det visade sig att vi inte fick de..
 
     Så här roligt hade vi det hos Olivia ;P( ner jag skojja bara, det var faktiskt ganska så trevligt)

så jag ringde min mamma som var påväg hem från jobbet, så hon kom och hämtade mig i Täby. men jag fick i alla fall lite fina saker av min madre så det var ju bra!  :D    hah, lite misslyckad avslutning för min del då   :S

Fick av mamma; Skorna från Din Sko, armbanden från Idiska.

fyndade två söta sommar-kjolar på H&M igår för 150 kr styck. här är en (den andra har jag glömt hos Olivia efter skolavslutningen);
  

får se vad jag hittar på ikväll, men det kommer säkert att bli en trist hemma-kväll....

Pussar&Kramar, PerniillaJ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0