Trött?

Åhh, idag hade vi en enormt sjön dag i skolan. först kom typ en tjej från RFSU och pratade om typ sex ;P.. sen hade vi lunch men shit äcklig köttfärssås :(... sen var det två lektioner till som jag var såå trött på, höll helt seriöst på att somna!! det var ju liksom såå varmt ute, och så var man tvungen att sitta inne på massa jobbiga lektioner....
Aja, nu är iallafall skolan slut, och jag ska precis sätta mig och skriva klart mitt engelska arbete.... så jag antar väll att jag måste börja nu..


P.S. Jag är heelt överlycklig, fick precis veta att mina underbaraste kompisar kommer till Sveriga IMORRGON!!!!  Åhh vad det ska bli kul att träffa dom


Puss på er, PerniillaJ


Kommentarer
Postat av: lisa

jadu, köttfärsåsen va inge vidare xD

2008-06-02 @ 23:51:35
URL: http://lojsanlisa.blogg.se
Postat av: Anonym

men sex grejen var rolig (a)

2008-06-03 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0