Underbart!

just nu är mitt liv helt underbart;

jag har inte bloggat på ganska länge nu men men, jag ska försöka skriva lite oftare, det är liksom så att jag har haft väldigt mycket roliga saker att göra de senaste veckan. de underbara människorna P&P har ju liksom kommit till sverige nu så jag har liksom tillbringat min mesta tid till att träffa dom   :D
jag har typ gått till dom tidigt på morgonen och sen har jag varit grymt trött så jag typ gått och lagt mig när jag kommit hem... ;P

Visst, jag har haft mycket att göra men det har varit så underbart roligt, btw va vi på grönan idag, första gången på året de va skit-kuul!

(PS. Jag vill bara säga att om min älskade Sussy läser det här så kan hon känna sig så älskad, du vet att jag älskar dig honey!)

Underbara Pussar, PerniillaJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0