Long,long time ago!

Riktigt länge sen jag bloggade nu, märkte jag! men jag har liksom inte orkar, har prioriterat skolan mm. i första hand.

Underbara bästa vän Lisa har precis åkt hem härifrån efter en trevlig liten sleep-over, med pepparkaksdeg och annat MUMS!   idag ska jag bara ta det lungt, träffa nån kompis och inte plugga!!!! helt underbart.jag börjar nämligen bli väldigt trött på skolan nu, man orkar liksom inte med prov efter prov, imlämningar, läxor osv. så nu längtar jag otroligt mycket till jullovet då jag ska till Thailand, wiiii :D

ska försöka börja blogga lite igen, men men vi får väll se hur det går med den saken,

Ha det bäst, Pussar! PerniillaJ!

Kommentarer
Postat av: lisa

bästa vännen, så trevligt att du äntligen skriver!! ;) <3

2008-11-19 @ 22:32:56
URL: http://lojsanlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0