Snö är riktigt kallt!!!

Har precis kommit hem från skolan. eller först blev jag å Matilda mulade och nerkastade i snön i typ en kvart av Joel, Didrik och Andres, fyyyyy vad kallt det va!!! jag Matilda och Andreas gick sen till Lilla Bass och delade på en pomfritt, tjockt men gott..  

så kommer man hem och är genomblöt och iskall, och bara längtar efter att ta en varm lång dusch, så är det självklart ingen hemma och jag har glömt mina nycklar. gick då hem yill Elsa och lånade varma kläder tills pappa kom hem. nu sitter jag hemma och ska snart hoppa in i duschen, sen ikväll blir det genrep med dansen :D     

i vissa fall hatar man snö, den här eftermiddagen är ett bra exempel, men nu ser jag att det börjar droppa från träden och snön är på väg att smälta bort  :( :(  . men det är väll bara att fortsätta hoppas på en snöigt och fin jul.

ha det så kul! PerniillaJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0