Vintern är här!

Vintern är här, hoppas att den för en gångs skull kanske kan stanna kvar ett tag nu..

vaknade halv 9 i morse och tittade ut genom sovrumsfönstret, där jag möttes av ett bländande vitt ljus! det var snö överallt, och inte lite heller. mamma och pappa frågade om jag ville följa med till IKEA, kan man svara nej till det liksom, jag älskar verkligen IKEA, det e ju bara såå roligt.  som vanligt när vi är på IKEA, så kommer vi därifrån med en massa onödiga, men roliga och fina saker :D sen gick vi lite på en stor outlet i närheten, där blev det två tröjor och lite småsaker..

 
                         Jag i snön!

när all den här snön äntligen kommit, så blev det ju automatiskt lite julstämmning, så nu sitter jag och väntar på att lussebulls-degen ska ha jäst klar, sen blir det till att baka!!!!  

hoppas att ni haft en lika bra dag som jag, PerniillaJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0