Funny things :D

ojojoj, ja vet inte vad som har flugit i mig! men nått bra är det i alla fall. ja e så himla glad, hela tiden. ända sen efter torsdags-kvällen (lisa fattar vad jag menar) , har jag liksom varit jätte glad. sista dagen på praon var jag typ överdrivet trevlig mot kunderna och jätte glad hela tiden. det e väll bra, antar jag! 

ja det har hänt mycket roliga saker de senaste veckorna. bästaste klassen 9E1 har varit på en helt underbar resa i Prag :D.  tack alla för att ni e så underbara. <3<3

                                       Prag, ett minne för livet!

ja sen gick det en vecka i skolan och sen var det dax för prao, jippi!!!!   tack till min brors flickvän Hanna, för att du fixade jobb till mig på Ah-nanas! det blev verkligen en lyckad vecka.   ett tips till alla som ser det här är att nån dag när ni är i stan och är sugna på nått gott men nyttigt, gå då till Ah-nanas på Sveavägen 92. det var där jag proade, och det blev en massa nygjorda, goda smoothies och frächa mackor.   jag lovar er, går ni dit kommer ni inte att ångra er. det är helt underbart  :D :D

Ja, och nu till den här helgen som jag är enormt glad.  det är verkligen helt omöjligt att fatta att jag känner så här. eftersom att jag ska plugga hela helgen och har en massa plugg kvar.   men idag har jag suttit och pluggat, ätit nötter och rent bokstavligt druckit en jävla massa koppar kaffe ;P
 ja nu måste jag väll gå tillbaka till min kära SO-bok och forstätta läsa om Kina, gud så trevligt! 

ni får ha det så jätte bra, och glöm inte att gå till Ah-nanas!  puss, PerniillaJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0