Höst..

Gud, nu kan man verkligen säga tt sommaren är över, September är här!   jag vet inte riktigt vad jag tycker om det  :S  på ett sätt är det härligt med sommar; ligga på stranden, bada, bli brun och allt annat härligt som har med sommaren att göra..

men jag harbörjat längta lite efter de svala höstdagarna när man står i solkrnet med mossa och halsduk och allt sånt.. visst är det lite härligt!?! de tycker jag i alla fall.. det är ju så fint på hösten också, med alla röd-färgade träd och man kan gå på vägkanden och sparka på lite löv... jag börjar faktiskt längta efter det nu:D   men snart kommer det väll.


imorron på slöjden ska vi börja med att sy om plagg.. jag brukar alltid ha en massa ideér om saker jag skulle vilja sy, men nu när man ska göra det också så kommer jag liksom inte på nånting.. Nån som har nått förslag???
aja, jag får väll tänka på det lite i kväll, eller kanske sova på saken.. de blir säkert bra  ;)
imorron blir en riktigt sjön dag i skolan, slutar 20 över 2!!! så sjönt..

ha det så bra, Massoe med Pussar, PerniillaJ!

Kommentarer
Postat av: lisa

jo längtar faktiskt också!!! nu när man befinner sig i en "övergångsperiod" :(

lyssnade på låten "wonderful world" smtidigt som jag läste, mer mäktigt :P

<3<3<3

2008-09-05 @ 16:16:50
URL: http://lojsanlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0