Lite mer plugg...

åhh, nu e jag riktigt trött på att plugga SO. prover är på tisdag och känner inte riktigt att det kommer gå så jätte bra, om man säger som så. Jag å Lisa har i och för sig pluggat hyfsat mycket tillsammans, och jag lite själv. men de e liksom en massa grejer kvar som jag skulle behöva göra.   men men, nu är de bara en dag kvar för att plugga, så får väll bara hoppas på det bästa...   

förutom SO:n s´å har jag en bok som egentligen ska va utläst imorron, jag har läst 40 av 201 sidor. vilket inte allt känns så bra.. får typ dåligt samveta när jag tänker på det. så jag tror att jag ska gå och sätta mig i min ensamhet ett tag och läsa lite mer av den :S :P

mamma å pappa har varit på sommarstället på Öland i helgen. dom kommer hem ikväll om kanske en timme eller nått sånt. ganska sjönt faktiskt. så det kan bli lite riktig mat och sånt här hemma. det blir ju inte riktigt de när det bara e jag å min bror hemma  ;P

ja, nu var det väll dax att sätta mig och läsa lite..

Sköt om er, pussar, PerniillaJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0