Trött, försyld. Men försöker hålla humöret på topp ;)

Även denna kväll spenderades med Elsa. de va riktigt mysigt, vi hade en sjön hemma-kväll med te, glass och mycket skitsnack..  :D     kom hem från henne för ca en timme sen, ja ville komma hem lite tidigare idag så att jag inte skulle somna så sent. men så kommer man hem och sätter sig vid datan.. Tiden går och så vips, så sitter en trött, väldigt trött oc´h lite försyld tjej framför datan. som snark ska och lägga sig, men e så trött så hon måste sitta kvar ett tag och samla ork till att ta sig från datan till sängen.  

imorron blir de SO-plugg med Lisa. hoppas vi inte träffas allt för sent på dan, så att det inte blir plugg för hela slanten. Inte helt taggad på SO och försylning, men men det är väll bara att le antar jag :D:D

nu ska jag gå ner till min älskade bror ett litet tag, sen blir det väll sängen, den skriker efter mig!!!!!!

Dröm sött, PerniillaJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0