Wohoo! i made it

efter en runda på stan i det underbara vädret med lisa igår blev det endast ett lila hårband från monki! :D
vi åkte sedan hem till mig och fixade lite mat mm., jag gick genast in på datorn för att kolla vad jag fått på mitt intagningsprov till musikal på tibble, och till min stora lycka hade jag fått MVG.. jag blev så sjukt glad.. är fortfarande inte helt säker på att jag kommer in, men detta var ju ett gott tecken på vägen, eller vad man ska kalla det! sedan åkte vi till näsby park och träffade lite trevliga människor =)  denna dag spenderas till största delen av plugg, men ikväll blir det bio med mamma å pappa xD de blir nog trevligt det...

ha en underbar helg alla söta!!!

Kommentarer
Postat av: elsa

grattis gumman! hoppas att du kommar in! <3

2009-04-18 @ 17:49:11
URL: http://elsadorrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0