förstora tröjor&franska-böcker

Framför mig ligger en massa franska-böcker, ska försöka plugga in lite glosor. på mig sitter en förstor tröja som jag bokstavliger får DAMP på. den åker ner hela tide, såå jobbigt. men men det funkar väll att ha när man bara går å slöar hemma. för de e verkligen de jag har gjort i helgen. det har nog varit den tråkigaste helger på riktigt länge, har bara gått hemma å funderat på var jag ska hitta på. har redan nu bestämt att jag MÅSTE hitta på nått roligt nästa helg.
jag hatar när man inte har nått att göra, för då börjar jag alltid tänka att jag har ett jätte tråkigt liv å det e ju inte alls bra. så nu måste nån se till att göra nått skoj med mig.

föresten så längtar jag riktigt mycket till på fredag, för då ska jag ha dans-intagningsprov på tibble. jag e så taggad! så jag har ju i alla fall nått kul att se fram emot.

ojojoj, vilket segt inlägg det här blev, men så kan det bli ibland.

Stora blöta pussar, PerniillaJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0