Puh..

nu kan man pusta ut, veckans prov är nu genomförda. så nu väntar en härlig helg, med lite öronont(pga. min spruckna trumhinna), men däremot untan plugg  :D   ikväll blir det lite middag/fest med typ hela klassen, eftersom att lite söta flickor å pojke i min klass fyllt/fyller år, de tycker jag e NAJS NAJS NAJS!!!

håller just nu på att komma på vad jag ska ha på mig ikväll, lutar nog åt en liten lila klänning, svarta strumpbyxor och mina klackskor från London. det blir nog bra.

nu ska jag kila iväg, hoppas alla får en underbart trevlig kväll, Stora blöta pussar, PerniillaJ!

Kommentarer
Postat av: lisapisa

vi hade grymt kul! tack för att jag fick sova hos dig.. mysigt. <3

2009-03-07 @ 19:51:47
URL: http://lojsanlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0