sicksicksick

ända sen i lördags när vi flög hem från London har jag haft lock för örat.. men tänkte hela tiden att det snart skulle gå över. klackan 5 i natt vaknade jag av att det dunkade och gjorde jätte ont i mitt öra, tog en alvedon å somnade sen igen. mamma sjukanmälde mig imorse, så nu e jag hemma. när jag sen vakmnade klockan 11 så hade jag typ blödit i örat osv. mamma tror typ att trummhinnat gått sönder, AJDÅ!  :S   men nu e jag i alla fal hemma, ska kolla på lite tv dricka smoothies, men lite plugg till morgondagens två prov så jag också klämma in. för imorron SKA jag göra proven, jag orkar inte vara hemma imorron också. det e så jävla seeeeegt...

här har vi en glad pernilla, utan ont i öronen..

Puss på er alla, ni blirè TV, PussPuss, PerniillaJ!

Kommentarer
Postat av: Mika

Hej snygging! <3

2009-03-11 @ 22:43:57
URL: http://mikaholm.blogg.se/
Postat av: Mika

Hey snygging! <3

2009-03-11 @ 22:45:03
URL: http://mikaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0