slänger in en liten lista

hittade denna på kära hannes blogg, om ni orkar läsa får ni veta lite mer om mig, ENJOY :D ;

Brukar du komma i tid: ja
Vad hade du i din mun senast: smootie :D
När mår du bra: när jag är med underbara vänner
När blev du fotad senast: några dagar sen, kanske :S
Hur känner du dig nu: rastlös
Kan du laga mat: ja, det måste jag nog påstå
Vad pluggar du: grundskola
Är du smart: hyfsat
Vad har du på dig: jeans, grå tröja
Är du aktiv i skolan: mm, för det mesta
Vad saknar du: allt underbart som jag inte längre har
Hade du en bra kväll igår: nja, lugn men sjön
Din favoritdryck på morgonen: grönt te
Vad ska du göra i sommar: Öland (sommarjobb?)
Är du nöjd med ditt liv: YES BOX!
Vad vill du jobba som: nått med musik :D
Har du tråkigt just nu: om jag har..
Vad gör livet värt att leva: vännervännervänner
Är du musikalisk: ja, det tycker jag nog
Vad lyssnar du på för musik: det jag känner för
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej
Är du bortskämd: nej
Är du trött: nej
Vad gör du imorgon: skola, baka bullar :P

första..
Din första Operation: när jag var 6 år
Första piercingen: hål i öronen, 12 år
Första bästa vän: Elsa Dorrian, 0 år
Första semestern: Spanien, 1 år

Favorit...

Filmer: Forest Gump, tror jag  :S
Tvprogram: inte den blekaste aning.
Sport: dans, om de räknas
Plagg: jeans, är alltid bra att ha
Bok:"i taket lyser stjärnorna", tyckte jag när jag läste den i alla fall




Personligt..
Ögonfärg: blå
Andranamn: anna, sofia
Ditt motto: "allt går om du vill och kämpar"

PUSS, PerniillaJ!


Kommentarer
Postat av: Hanne Amelie Enoksson

Nu har jag hittat din blogg sötis :) <3

2009-03-17 @ 17:52:29
URL: http://haaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0