Balklänningen inhandlad!

ja, efter några härliga dagar utan skola har jag samlat lite nya krafter.. har inte orkat blogga något, men jag har haft det mycket bra... valborgskvällen spenderades med lite härliga människor, super kul hade vi.. dagen efter det blev det en 30-års lunch för min käre kusin i solskenet, lovely!

igår åkte jag och min älskade pappa in till stan, för att framför allt titta efter balklänning (men vi trodde ej att vi skulle få reda på en så snabbt).  men, det blev precis som vi ville. min underbara klänning hittade vi på Oasis på bibloteksgatan.. härligt att den är i den färgen jag ville också, LILA!!! även det lovely...

tyvärr finns det inget batteri i kameran, så några bilder blir det inte, men det kommer väll förr eller senare :D
istället bjuder jag på en liten låt:

http://www.youtube.com/watch?v=bQJ5nVVXyyw

stora pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0