Me like...

...vårshow!!! ikväll hade vi nämligen första vårshowen, blev en stressig en för mig, mycket snabba ombyten mellan de 6 danserna jag var med i.. men, kul var det och bra gick det. Underbart! imorron på dagen ska jag plugga, NO & MATTE :S sen blir det en till show klockan 6, även på söndag har jag två shower, så lite bilder kommer förmodligen upp i slutet av veckan...
   just nu sitter jag och lyssnar på veronica maggio och tittar runt på lite bloggar, inte den roligaste fredagskvällen, men jag är trött så det funkar bra..


Hoppas ni har en lite mer händelserik fredagskväll än mig, puss!


Kommentarer
Postat av: lisa

2009-05-09 @ 12:10:25
Postat av: lisa

jag skulle velat komma och kollat! :( du är säkert GRYM!!



klänningen är vit med lila och röda små blommor och gröna blad på. hahha. riktig barnklänning. men riktigt söt i alla fall. :P <3

2009-05-09 @ 12:13:14
URL: http://lojsanlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0